historienorden.blogg.se

En historienörds tankar

Jamen då kör vi!

Publicerad 2013-12-09 19:40:13 i Allmänt,

Tredje bloggen, here we go! Gudars, jag minns inte ens vad min första blogg hette, är det 30-årsstrecket som spökar?
 
De senaste månaderna har jag återkommande känt att jag saknar att skriva. Jag kan få en tanke eller vilja dela med mig av något som känns för långt för en facebookstatus. Samtidigt tog det emot att starta en ny blogg. Det kändes lite som ett misslyckande, eftersom den förra bara dog ut. Tänk om den här också gör det? Men vad fasiken, än sen? Jag skriver väl för att det är roligt och ger mig någonting, inte för att prestera? Så därför, nu startar jag en ny blogg!
 
Den här bloggen kommer att innehålla osorterade tankar som flyger genom mitt huvud och som jag vill dela med mig av. Den kanske kommer att bli gnällig och negativ - ofta kan just det svåra vara det som behöver bearbetas i skrift. Den kommer att bli personlig, men inte privat på ett sådant där pinsamt, jobbigt sätt. Om ni förstår vad jag menar.
 
 

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2013-12-09 20:29:08

Brapp Brapp! :)

Svar: :-)
mariabek.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela